Het schiet al op - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van William & Nadiah - WaarBenJij.nu Het schiet al op - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van William & Nadiah - WaarBenJij.nu

Het schiet al op

Door: William & Nadiah

Blijf op de hoogte en volg William & Nadiah

09 November 2011 | Nederland, Zutphen

En opeens duurt het nog maar twee weken.. wat gaat het snel! Alles begint nu op te schieten, de laatste week werken is in gegaan. We hebben het hostel in Accra geboekt, het visum is binnen en er hoeft nog maar 1 prik te worden gehaald. Ook de eerste afscheidsfeestjes komen eraan.
Ook hebben we ondertussen al een heleboel sportshirts, sokken, schoenen, broekjes, leesbrillen, posters van het nederlands elftal en nog een heleboel. In de koffers gaat het al lang niet meer passen, we zijn druk op zoek naar hoe we het gaan verschepen. Volgens mij kunnen we met deze spullen heel veel mensen blij maken.
Op de foto's de krantenartikelen uit de Stentor en de Zutphense Koerier, waar we vorige week donderdag en vandaag in stonden, super leuk!

• 18 November 2011 - 13:17

Mirjam Bart:

Lieve Nadiah en William, Ik wil jullie heel veel geluk, liefde en wijsheid toewensen voor jullie komende reis. Ik bid ook dat God met jullie zal gaan en jullie zal begeleiden op de weg die jullie gaan. Dan Hij Zijn Engelenwacht om jullie heen zal zetten op momenten waarop dat nodig zal zijn. Veel liefs en groeten, van Mirjam

William & Nadiah

Jaaa, 23 november is het zo ver.. dan gaan William en Nadiah voor 5 en een halve maand naar Ghana! Vrijwilligerswerk doen bij een voetbalclub en een kindergarden, rondreizen en nog veel meer. Op deze blog zullen wij af en toe onze belevenissen met jullie in het koude Nederland delen.

Actief sinds 06 Okt. 2011