nog 1 dag! - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van William & Nadiah - WaarBenJij.nu nog 1 dag! - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van William & Nadiah - WaarBenJij.nu

nog 1 dag!

Door: William & Nadiah

Blijf op de hoogte en volg William & Nadiah

22 November 2011 | Nederland, Zutphen

Na een paar hele leuke afscheidsfeestjes met familie en vrienden is het morgen dan echt zo ver! Dan gaan we naar Ghana, bepakt en bezakt met 7(!) koffers.
Dat komt doordat we superveel sportshirts/broekjes/sokken,schoenen en een doos met leesbrillen hebben gekregen en dat moet natuurlijk allemaal mee.
Maar de muggenzalfjes, vitaminepillen, zonnebrand, tandenborstels en puzzelboekjes zitten ook in de koffer.

Vanavond nog even gezellig met onze eigen families doorbrengen, en dan morgenvroeg gaat de reis ècht beginnen. We vliegen om 12 uur van Schiphol naar Heathrow, Londen. Daar hebben we twee uur de tijd om het vliegtuig naar Accra te vinden. Daar komen we rond 21 uur aan, en worden we als het goed is opgehaald door de mensen van het hostel waar we slapen. Hopelijk krijgen we die koffers allemaal daar, haha.

Ons volgende berichtje zal wel vanuit Accra zijn, dus tot dan!

• 23 November 2011 - 15:27

Vera:

Ik wil jullie nog even heel veel plezier wensen. Geniet ervan!
    (Nadiah, ik had je nog geappt vanochtend maar ik denk dat dat te laat was.)
    Hele dikke kus!

• 23 November 2011 - 22:13

Elma En Matthijs:

Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en is alle bagage goed aangekomen. We hebben begrepen dat Britisch airways de overtollige bagage heeft gesponsord en dat is een goed begin. Heel veel succes en geniet ervan, een 1/2 jaar is zo om:-))

• 24 November 2011 - 19:20

Conny:

Hallo Nadiah en William!
    Wens jullie een hele goede reis!!
    Blijf gezond en goed oppassen op elkaar.
    Lieve groeten Conny

William & Nadiah

Jaaa, 23 november is het zo ver.. dan gaan William en Nadiah voor 5 en een halve maand naar Ghana! Vrijwilligerswerk doen bij een voetbalclub en een kindergarden, rondreizen en nog veel meer. Op deze blog zullen wij af en toe onze belevenissen met jullie in het koude Nederland delen.

Actief sinds 06 Okt. 2011