Fijne feestdagen - Reisverslag uit Accra, Ghana van William & Nadiah - WaarBenJij.nu Fijne feestdagen - Reisverslag uit Accra, Ghana van William & Nadiah - WaarBenJij.nu

Fijne feestdagen

Door: william en nadiah

Blijf op de hoogte en volg William & Nadiah

27 December 2011 | Ghana, Accra

Even een heel kort berichtje uit Fosu, met ons gaat het goed hier. We hebben een leuke kerst gehad, we hebben ons gastgezin een kip cadeau gegeven en die is geslacht en omgetoverd in een heerlijke kippensoep. Verder veel uitgerust, zoals dat hoort met kerst (en alle andere dagen). We gaan nu proberen wat foto's erop te zetten, hopelijk lukt dat. Bedankt voor al jullie leuke berichtjes, en alvast een goed nieuwjaar! Liefs

  • 27 December 2011 - 15:00

    William & Nadiah :

    de kwaliteit van de foto's is niet erg goed, maar dit was de enige manier dat we ze konden uploaden. maar ik hoop dat jullie zo toch een beetje kunnen zien hoe het hier is! groetjes

  • 29 December 2011 - 20:42

    Gait:

    Jullie maken een interessante tijd mee, een totaal andere wereld, met andere zeden en gewoonten.Ik lees de verslagen met interesse en ook de foto's bekijk ik minutieus, bekijk ieder detail.Jammer dat William net zijn arm voor de tekst van het witte T-shirt houdt. Is het teveel gevraagd om nog een duidelijkere foto te sturen? Gelukkig 2012!!!

  • 30 December 2011 - 21:46

    Vera:

    Ik wil jullie ook nog even een heel gelukkig nieuw jaar wensen en een goede jaarwisseling natuurlijk! Dat zal heel anders zijn dan hier in ons kikkerlandje. Super mooie foto's, maar Nadiah.. ik mis jou! Dikke kus

  • 01 Januari 2012 - 13:35

    Oma Lochem:

    Lieve kinderen, jullie berichten gelezen en op je Vaders mobiel, zag ik een hele lieve foto van jullie met een nieuwjaarskusje, Bij deze, geef ik jullie ook een dikke kus voor 2012 en ik bewonder jullie ten zeerste, ik reageer wel weer en ben erg benieuwd naar jullie nieuwe belevenissen.
    Veel liefs van Oma

  • 04 Januari 2012 - 19:55

    Opa En Oma Haag:

    We wensen jullie een goed en vruchtbaar jaar toe. En dat jullie behouden weer thuis komen.
    We genieten van jullie berichten,
    Veel liefs uit Den Haag

  • 07 Januari 2012 - 00:59

    Willem:

    Mooi werk, maar is Nadiah wel uit het vliegtuig gestapt? Heb haar nog op niet een foto weten te ontdekken :)
    Keep up the good work!

  • 07 Januari 2012 - 19:57

    Nadiah:

    haha ik ben er ook hoor, maar er moet natuurlijk iemand achter de camera zijn om de foto's te maken! er komen meer, en iedereen bedankt nog voor de nieuwjaarswensen!

  • 08 Januari 2012 - 21:01

    Oma Lochem:

    Hallo Nadiah en William, ik hoorde van je Moeder, dat je waarschijnlijk malaria hebt William, in de tropen moet je onder de klamboe en pillen slikken,ik heb tropen ervaring, Opa is er ook ziek van geweest,ziek het goed uit,veel kusjes voor jullie en veel sterkte Oma.

  • 11 Januari 2012 - 17:57

    Opa Frankrijk:

    he heb je malaria nadiah? veel beterschap en sterkte! mooie foto's trouwens, doei benk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

William & Nadiah

Jaaa, 23 november is het zo ver.. dan gaan William en Nadiah voor 5 en een halve maand naar Ghana! Vrijwilligerswerk doen bij een voetbalclub en een kindergarden, rondreizen en nog veel meer. Op deze blog zullen wij af en toe onze belevenissen met jullie in het koude Nederland delen.

Actief sinds 06 Okt. 2011
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 32630

Voorgaande reizen:

23 November 2011 - 02 Mei 2012

GHANA

Landen bezocht: